SZKOLENIA

W ASES FOR prowadzimy szkolenia łącząc pracę trenera/ów i coacha/ów. W zależności od specyfiki szkolonej organizacji większy bądź mniejszy nacisk kładziemy na pracę grupową lub indywidualną, szkoleniową lub coachingową. Wynika to ze specyficznego podejścia do szkoleń, w którym punktem wyjścia są wyższe poziomy opisane przez Diltsa (patrz artykuł Poziomy Diltsa). Kolejne etapy szkolenia, to podążanie ścieżką, wyznaczoną przez indywidualne rozumienie swoich ról - tożsamości, wartości, przekonań, misji uczestników szkoleń.
Drugim obszarem działań jest indywidualny coaching holistyczny, prowadzony zarówno w obszarze bussinesu, kariery jak i rozwoju osobistego. W nazwie holistyczny zawarta jest informacja, że nie może być skuteczny coaching, który jest „jednostronny”. Gdy pracujemy z Klientem w obszarze kariery, a coś dzieje się w jego życiu osobistym, to nie jest możliwy postęp, rozwój, gdy nie rozwiąże się spraw w obszarze prywatnym.
Wszyscy współpracujący z firmą, zapraszani do projektów Trenerzy znają powyższe zasady pracy. Właśnie taki dobór osób zapewnia wysoką jakość Naszych działań.
Szkoleniami zajmuję się od 1997 roku – pracując w firmach jako trener a także prowadząc własną działalność. Dzięki temu miałem przyjemność pracować i poznać fantastycznych ludzi. Zdobyłem wiedzę i doświadczenie, nie tylko szkoląc ludzi i zarządzając nimi ale także – a może przede wszystkim – ucząc się od nich. Taki obustronny transfer wiedzy doprowadził do wyspecjalizowania się w dziedzinach wymienionych poniżej (co nie znaczy, że nie prowadzę również szkoleń z innych tematów).

Zarządzanie, przywództwo

Szkolenia dedykowane kadrze zarządzającej, poświęcone doskonaleniu umiejętności kierowania i zarządzania zespołami. Warsztaty rozwijają umiejętności angażowania pracowników w realizację celów firmy w oparciu o świadome wykorzystywanie czynników wpływających na jakość wysiłku wkładanego w pracę.

Budowanie efektywnych zespołów

Zajęciami objęte są całe zespoły, których celem jest rozwijanie efektywnej komunikacji, zorientowanej na realizacje określonych celów i zadań. Warsztaty te prowadzą do zwiększenia skuteczności i efektywności działań uczestników.

Sprzedaż i Obsługa Klienta

Szkolenia dotyczą doskonalenia budowania relacji z klientem, umiejętności sprzedaży i obsługi klienta. Duży nacisk położony jest na poznanie schematów decyzyjnych i wartości istotnych we współpracy z klientami.

Mieliśmy przyjemność pracować z:
Agora, Allegro, Allianz, Animex Sp. z o.o., Arctic Paper Kostrzyn, Auchan Polsa, Bank Milennium SA, Bellinda Polska, BNP Paribas SA, British American Tobacco, Broker Ubezpieczeniowy, Cardif Polska SA, Ceneo, Ciech SA, DB Kredyt Deutsche Bank, DGS, Dom Development, Dominet Bank SA, Gerling, Grupa EMAX SA, Grupa Żywiec, ING Bank Śląski, ING PTE, ING Usługi Finansowe, Kolporter SA, LexisNexis Sp. z o.o., Metropolitan Life, Monnari, Multiagencja Ubezpieczeniowa, Multimedia SA, Poczta Polska, Pocztylion, Telekomunikacja Polska SA, TVN, Vattenfall Poland Sp. z o.o., Vector Sp. z o.o., VW Bank, Witrualna Polska
Copyright © Ases For 2005-2018