SZKOLENIA
W ASES FOR prowadzimy szkolenia łącząc pracę trenera/ów i coacha/ów. W zależności od specyfiki szkolonej organizacji większy bądź mniejszy nacisk kładziemy na pracę grupową lub indywidualną, szkoleniową lub coachingową. Wynika to ze specyficznego podejścia do szkoleń, w którym punktem wyjścia są wyższe poziomy opisane przez Diltsa (patrz artykuł Poziomy Diltsa). Kolejne etapy szkolenia, to podążanie ścieżką, wyznaczoną przez indywidualne rozumienie swoich ról - tożsamości, wartości, przekonań, misji uczestników szkoleń.
Drugim obszarem działań jest indywidualny coaching holistyczny, prowadzony zarówno w obszarze bussinesu, kariery jak i rozwoju osobistego. W nazwie holistyczny zawarta jest informacja, że nie może być skuteczny coaching, który jest „jednostronny”. Gdy pracujemy z Klientem w obszarze kariery, a coś dzieje się w jego życiu osobistym, to nie jest możliwy postęp, rozwój, gdy nie rozwiąże się spraw w obszarze prywatnym.
Wszyscy współpracujący z firmą, zapraszani do projektów Trenerzy znają powyższe zasady pracy. Właśnie taki dobór osób zapewnia wysoką jakość Naszych działań.
Szkoleniami zajmuję się od 1997 roku – pracując w firmach jako trener a także prowadząc własną działalność. Dzięki temu miałem przyjemność pracować i poznać fantastycznych ludzi. Zdobyłem wiedzę i doświadczenie, nie tylko szkoląc ludzi i zarządzając nimi ale także – a może przede wszystkim – ucząc się od nich. Taki obustronny transfer wiedzy doprowadził do wyspecjalizowania się w dziedzinach wymienionych poniżej (co nie znaczy, że nie prowadzę również szkoleń z innych tematów).
Szkolenia dedykowane kadrze zarządzającej, poświęcone doskonaleniu umiejętności kierowania i zarządzania zespołami. Warsztaty rozwijają umiejętności angażowania pracowników w realizację celów firmy w oparciu o świadome wykorzystywanie czynników wpływających na jakość wysiłku wkładanego w pracę.
Budowanie efektywnych zespołówZajęciami objęte są całe zespoły, których celem jest rozwijanie efektywnej komunikacji, zorientowanej na realizacje określonych celów i zadań. Warsztaty te prowadzą do zwiększenia skuteczności i efektywności działań uczestników.
Sprzedaż i Obsługa KlientaSzkolenia dotyczą doskonalenia budowania relacji z klientem, umiejętności sprzedaży i obsługi klienta. Duży nacisk położony jest na poznanie schematów decyzyjnych i wartości istotnych we współpracy z klientami.